Hoffmann Rózsa és Noszály Sándor privát cseveje

2013.02.11. 10:12

Elfogtuk Hoffmann Keretszám Rózsa és Noszály Nagyööö Sándor magánjellegű telefonbeszélgetését.

phone1.png

- Üdvözlöm Sándor. Minek köszönhetem hívását? Csak nem maga is engem akar szidni?

- Áh, hagyha kedvesem, én már régóta nem osztom a Rózsákat.

- Jaj de kedves. Akkor mégis miért keres?

- Tudja, ráuntam a bulizós, mindent bevállalós csajokra. Egy igazán érett nőre vágyom. Olyanra, aki tudja, mi fán terem a nemzeti konzervativizmus. Aki tud úgy öltözködni, hogy a férfi ne azonnal az ágyba kívánkozzon.

- Ó, hát maga aztán tud bókolni. De tudja Sándor, én azért nem vagyok egy modell alkat.

- Dehogynem drága! Maga egy igazi életpályamodell! És mondja csak, mi van most magán?

- Hatalmas nyomás!

- Ezt szomorúan hallom. És kedves Rózsa, mit tervez estére?

- Oktatási reformot.

- Jól hangzik! Szerintem is szükség van oktatásra, jómagam is megjártam két tenisziskolát.

- Milyen jó, akkor maga biztos nem hájas és lúdtalpas!

- De nem ám! Gyűjt valamit kedvesem?

- Ellenségeket.

- És hová menne szívesen első randevúra? Rómába, vagy Párizsba, a szerelem városába?

- Menjünk Brüsszelbe, ott már úgyis jól ismernek.

- És mondja, ha arra kerülne a sor, mit csinálna velem az ágyban?

- Jól röghöz kötném, aztán keményen elfenekelném egy diákhitel szerződéssel.

- Édeshármashoz mit szólna?

- Nem drágám, én soha semmibe nem szoktam másokat bevonni.

- Megértem. A francia azért belefér?

- Talán. De inkább az orosz. Az angol semmi esetre sem.

- Jól van kedvesem. Most akkor elvonulok egy kis időre a döntésem meghozataláig.

- Rendben Sándor. Nagyon várom a hívását, úgy érzem, maga a Nagy Ő.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fonbetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr135073617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása